Wednesday, 20 March 2013

Merapu tangan tak henti

   Love? Manusia mana yang takde cinta dalam diri? Tipu la kalau takde rasa cinta ngan sayang nie.
Aku? Aku pernah ada rasa sayang ngan cinta seseorang, tapi hati aku dah mati. :) Hey, it was my mistake. Lantaklah. Buat apa aku nak fikir. Tapi betul ke hati aku dah mati? Bila sorang, rasa kosong kat sekeliling. Anyone can explain this to me?
Akyra? Kodek? Kenapa aku takde perasaan sayang kat diorang eh? Maybe sebab aku anggap diorang sebagai kawan. Tak lebih dari tu.

   Kehidupan sebagai pelajar dah bermula. Tapi 1 kelas pun aku tak masuk lagi. Apahal ngan aku nie? Keputusan dah buat, asal macam nie? Mungkin aku teringat kata2 mak aku kot. Tu yang buat keputusan guna 1 faktor je kot. Hmm. Nak buat macam mana, aku dah takde sape nak share masalah aku. Aku dah besarkan, pandai2 la aku nak hidup. Bukan aku ada kacau orang lain pun. :D "hidup pun susah, mati pun susah" <--- ayat apek dalam madu tiga.





#CeritaTiadaPenamat

No comments:

Post a Comment