Monday, 28 November 2011

Thursday, 24 November 2011

My Style

If you wanna make some move, trying to forget someone, just copy and paste my style .. Learn how to be such a busyboy/girl .. One day, u'll forget what you want to forget .. Im not a good spoken .. But i just said what i feel ..








:)

Monday, 21 November 2011

New Storyca 4

Hidup akan lebih senang jika kita bergantung pada yang TAK MATI ..


Hidup berkawan terlalu istimewa kerana ia disajikan dengan asas-asas kehidupan .. KEGEMBIRAAN, KESEDIHAN, KEKECEWAAN, KENANGAN MANIS DAN PAHIT, KESULITAN dan banyak lagi .. Dengan beradanya anda dalam kelompok semangat setiakawan, semua masalah dapat diatasi .. Dalam hidup perlukan PERJUANGAN .. Anda lemah, anda kecundang kepada godaan syaitan-syaitan yang tak pernah erti putus asa dalam menyesatkan makhluk ciptaan ALLAH S.W.T .. Jangan mudah putus asa , bangkit la kamu dari kegagalan untuk mengecapi kejayaan .. BANGKIT teman, BANGKIT kawan, BANGKIT sejuta alam .. Jika berfikir secara negatif, negatif jawapannya , maka berfikirlah secara positif dan positif la jawapannya ..






kyrelsmile :)

Sunday, 13 November 2011

Internet Masa Kini

untuk bersosial
untuk meluahkan
untuk berkarya




kyrelsmile.blogspot.com

Wednesday, 9 November 2011

Sunday, 6 November 2011

KESUKAAN !!

Beberapa hari yang lepas aku bangun awal .. Aku tak kira, aku nak jugak makan benda tuh sebelum sem 2 aku start .. Dah lama aku mengidam nak makan benda nih .. Makanan nih memang feymes dekat kampung aku .. Dah bertahun jugak aku tak makan benda nih .. Lepas aku beli barang keperluan perniagaan untuk Rosnawati binti husin bersamaan dengan mak aku, (haha ayat) aku drive pergi dekat satu kedai makan area seksyen 27, satu-satunya makanan itu yang terlalu sedap .. haha .. Bebel banyak pun tak guna haha .. Makanan tersebut adalah LAKSAM


nie gambar nya :-



Friday, 4 November 2011

kisah si rempit (berbaloi ke mati katak?)

Rempit, sering dikaitkan dengan remaja yang suka menunggang motor dengan lagak extream .. Dekat sini aku nak ceritakan dekat korang pasal merempit dan korang fikirlah sendiri dan renungkanlah sedalam-dalamnya ..


10/11/2011 - Family aku dikejutkan dengan kematian salah seorang dari anak kepada sepupu mak aku .. Arwah anak kedua dalam keluarga yang aku tak pasti berapa orang adik beradik .. Arwah menemui ajalnya pada awal pagi pada tarikh tersebut .. Kematian arwah amat mengejutkan kami sekeluarga .. Bukan kerana ajalnya menjemput awal tetapi dengan keadaan arwah ketika meninggal sehingga arwah dikebumikan .. Arwah meninggal dunia kerana terbabit dengan kemalangan ketika MEREMPIT / BERLUMBA .. Kerana kemalangan tersebut, arwah meninggal di tempat kejadian kerana cedera parah tetapi tidak dinyatakan parah yang macam mana .. Kemalangan itu telah meragut DUA nyawa sekali gus dimana seorang lagi mangsa menemui ajal kerana kecederaan yang terlalu parah .. Parah macam mana ?? kemalangan itu menyebabkan mangsa yang seorang lagi PUTUS KEPALA .. Anda dapat bayangkan macam mana ?? Ini semua kerja ALLAH .. Kita tidak dapat menahan atau menangguhkan kematian kita begitu juga dengan bagaimana keadaan kita mati .. And now pasal arwah pulak .. Kecederaan nya aku tak tau tetapi, menurut mak aku, arwah dibawa ke hospital dan dimandikan di sana dan terus dibawa ke tanah perkuburan untuk disembahyangkan lalu dikebumikan terus .. Persoalannya, kenapa tidak di sembahyangkan dirumah, dan dirumah, sanak saudara dapat menatap wajaharwah buat kali terakhir ..Sekarang anda fikirlah kenapa arwah terus dibawa ke tanah perkuburan .. Mungkin mengalami kecederaan yang teruk ?? Mungkin .. ADAKAH berbaloi mati seperti KATAK atau istilahnya MATI KATAK ?? Niat dihati bukan untuk memburukkan arwah tetapi cerita yang aku sampaikan hanya untuk memberi kesedaran kepada korang semua .. AL-FATIHAH




arwah baru seminggu bergelar suami

Tuesday, 1 November 2011